REKLAAMI KUJUNDUS BLOG#3

Reklaami kujundus

Reklaami ja välireklaami kujundus

Kõik kohad F¤king reklaami täis, laske mul elada!

PuhasKujundus

Hei, selles blogi postituses räägime reklaami kujundusest. Proovin vastata järgnevatele küsimustele:

  • Miks on vaja reklaamida?
  • Kus on mõistlik reklaamida?
  • Milliseid reklaame kasutada?
  • Milline võiks reklaam välja näha?
  • Mida panna reklaami kujunduses tähele?
  • ja loomulikult ka naljakas lugu!

Miks on vaja reklaamida?

Alustame siis basicust kuubis peale! Teate, see on nagu nii lihtne küsimus, et kui te sellele vastust ei tea, siis te olete küll nüüd valesse blogisse sattunud. Ciao!#absurd!

Kus saab reklaamida?

Tänapäeval on selleks mingi triljon võimalust.

INTERNETINDUS
Mina ise olen Eestis peamiselt kasutanud ikka Facebooki, Intsagrami, paari online väljaannet ja loomulikult jumalat nimega Google.
Tundus igav ja basic eks? Haha. Ei, mu sõber, see pole veel kõik! Eelpool mainitud reklaamid on teravad, kuna neid saab reaalselt läbi erinevate asjanduste mõõta. Mõõtmiseks saab kusjuures päris diibiks minna, aga sellest
ma siin kujunduse blogis rohkem kirjutama ei hakka! Sisuliselt on veebireklaam tänapäeval numero uno, kuna seda saab soovitud sihtrühmale suunata ja seejärel tulemusi mõõta. Tänu eelpool öeldule on see paindlik ning mugav.

VÄLIREKLAAM
Okok, veeb veebiks, kuid ärgem unustagem ära ka legendaarseid välireklaame. Plakatid, posterid, voldikud, flaierid, roll-upid ning väliekraanid. Kusjuures välireklaamiga on selline lugu, et kui te piisavalt kavalad olete,  siis
seda saab teha isegi suht koht tasuta.Loomulikult ainult siis, kui reklaami kujundus ei ole mingi pläust. Plakateid, Rollup-e, flaierid kasutatakse pigem ürituste reklaamimiseks. Bännereid ( jah need suured, mitme meetrised bännerid ) ja digiekraane saab kasutada kõikide imeasjade reklaamiks.
Samuti on väga ok presenteerida roll-uppe, voldikuid ning flaiereid erinevatel üritustel.

Muud reklaamid
Ärgem unustagem, ka TV-d ning raadiot ja tänavaposte ( kuhu saate enda kleepse TASUTA pannna).

Milline võiks see hea reklaami kujundus välja näha?`
Kuna ma enne mainisin, et kõik kohad on f”=ing reklaami täis, siis on ülimalt tähtis,  et see reklaam oleks ARUSAADAV, LIHTNE ning ILUS!
Seletan  eelmise lause mõtte lahti.

ARUSAADAV/LIHTNE

See tähendab seda, et reklaami kujunduse koha pealt ei pea üle mõtlema. Reklaami mõte on anda edasi sõnum, mitte inimesi segadusse viia. Samuti on ka tähtis, et klient saaks aru, kes antud reklaami teeb. Selleks on väga hea mõte lisada reklaamile Teie logo! Üheks reegliks on ka üleskutse lisamine! Mis see veel on? See tähendab seda, et kui te müüte midagi, siis olge head, lisage sinna üleskutse ( ala proovi toodet, mega diil, kasuta head pakkumist jne ).
Loodan, et saite poindile pihta.

ILUS

Ilu on vaataja silmades ning seetõttu ilus = meeldejääv ja toimiv. Kui mingi reklaam näeb sinu jaoks välja käkerdis kuubis, kuid sa ostad reklaamitava toote, siis tegelikult see reklaam oli iludus!
Kui firmal on juba väljatöötatud sümboolika ning värvikombinatsioonid, siis oleks mõistlik neid kasutada. Samuti soovitan ka lisada enda “ilusale” reklaamile kas pilte, või illustratsioone. Miks? Sellepärast, et inimene on laisk
ja ei viitsi lugeda!
NB! Laske alati paaril inimesel reklaam üle lugeda. Kirjavead reklaamides pole üldse head!

Milliseid reklaami kujundusi oleme teinud?

Kuna inimestele lugeda ei meeldi, siis lisan siia väikse galerii.( vt postituse alla)

Naljakas lugu

Arva ära, mis on kujundaja jaoks õudus kuubis? Avalikud ja ülereguleeritud asutused! Niisiis õnnestus meil võita üks hange, mille korraldas üks suur avalik asutus, mis hakkab T-tähega. Hanke pakkumisel oli vaja koostada täpne hind ( ala palju maksab antud plakat, flaier jne). Hakkasime asjaga pihta ja alguses oli kõik ok. Tädi helistas mulle ja mina talle. Saime esimeste asjadega kiiresti ühele poole. Siis hakkas juhtuma. Minu sõber tädi jäi haigeks ja tööle tuli uus tädi.
Uuele tädile ei meeldinud helistada ja ta vist kirjutas kiiremini, kui rääkis. Samuti hakkas ta sisuliselt kinnitatud asjadele tahtma absurdseid muudatusi. Kuna tegu oli hankega ning sinna hinna sisse polnud pandud muudatuste tegemist, siis asi hakkas venima. Reklaami kujundused olid valmis tehtud, kuid tädile need ei meeldinud, raha neil ka rohkem polnud. Niisiis, läksime tädiga ja hankega lahku. Moraal: kuri tädi aeglustab tööd!

PS! Kui tekkis huvi reklaami kujundusteenuse vastu, siis võta ühendust!